Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna - 9 februari 2011 14:09

Har projekt och företagande nu... Gör typ inget, orkar inte, är trött, vill sova, är smått sur... Aa, jag vet inte >.<


Jag och Elin ska försöka hitta jobb och tjäna pengar, så vi har råd att åka till Mallis, så slipper mamma och pappa betala allt, eftersom bussen ska fixas och säsongen kostar en massa. Sen spara till en tattoo, som jag vill göra nu, men har nog inte råd, får se hur det blir. Sen typ... peace and love, måste ha lite pengar då. Åh, kan inte allt vara gratis, eller typ man kan vinna på lotta, typ 15 000, det skulle varit bra! :D


Åker hem idag, ska till Upplands bilsportförening, dom ville ha mig där så jag kunde få nått för att säsongen gått bra eller vad det nu var ^^
Imorgon blir det kanske träning, kommer bli kul, vill träna massor nu, hela tiden! :D Men får ta det lilla man får ^^


Men nej, om man ska jobba lite kanske, så slipper man komma så mycket efter, för orkar inte plugga sen ;P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards