Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna - 12 oktober 2010 17:55

Jaha, nu är andra praodagen avklarad =)
Fick prismärka, larma och lägga ut massa saker i affären. Har bara en och en halv bur med grejer kvar, så blir förhoppningsvis klar imorgon =)
Dom som jobbar där är väldigt trevliga och roliga, men lite jobbigt är det ju när man själv är ny och inte vet vart allt är och hur man ska göra. Men det går väl förhoppningsvis bättre snart =)

Nu har jag bara 13 dagar kvar, känns ganska lite när man tänker på det =P
Sen åker jag iväg till Jennica också, ska blir riktig roligt! =D


Måste hinna träffa sambosarna också innan dess, åker nog ut till dom någon dag =)<3


Och på fredag åker mamma och pappa iväg till landet och stannar tills lördagen moch Sofie och Micke ska träffa några kompisar och sova hos Micke, så jag blir alldeles ensam... Får ta och tvinga hit någon som kan hålla mig sällskap ^^

Av Johanna - 10 oktober 2010 20:25

Jaha, då ha man prao i hela 3 veckor... Blandade känslor kan man väl säga, visst skänt att få vara hemma, ha alla grejer nära, vara med familjen och så, men 3 veckor utan massa flumm på kvällarna, långa pratstunder innan man somnar och allt annat... Miss my babes!<3 Nej, jag får ta och åka och hälsa på dom i veckan, måste ju hämta Kaninis också! :O


Sitter just nu och försöker fixa gitarren, som bara stämmer om sig hela tiden, ganska störande... -.- Och lyssnar på Mika, som påminner om min Elin-Pelin =) Tänk när vi var och såg honom på Anexet för typ... snart ett år sen! :O Det var hur kul som helst! :D<3

  


Nej, nu blir det att kolla film och tjocka sig med gooodis! :D Måste börja träna mer också .... OCh sluta med godiset.... Och bli nyttigare.... Men det får bli en annan dag! I samband med att tjata på päronen om att ta hål i navlen ;) Och ta det sammtidigt som Elin tar hål i läppen! :D


SeeYa!

Av Johanna - 8 oktober 2010 17:28

Tjoohoo!! =D


Länge sedan man skrev, men nu jävlar skriver vi igen! =D


Mycket har hänt sen sist, kommer inte orka skriva om allt, men lite ^^


Just det här inlägget ska mest handla om helgen i kjula, dags för bilderna att komma upp kanske ;)

                                                     


I onsdags så var jag och Julia i stan och såg Hoffmaestro och Chraa! Hur kul som helst! =D
Fick deras autografer så deras nya skiva och på armen =D

I går var alla 4 på rimbo marknad och kollade. Jag köpte en röd, Ed Hardy-liknande, jättemysig tjocktröja och örhängen, hittade till slut min spretiga lilla gummiboll! =D

Idag har vi haft förberedningar inför höstmarknaden i skolan, på lördag ska jag troligtvis följa med Julia och kolla fiddy-SM och sen drar vi till stan igen och ser Volbeat och bara flumma runt lite och sen på söndag är det höstmarknad, kom dit och kolla vetja! ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards