Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

3 hela veckor!

Av Johanna - 10 oktober 2010 20:25

Jaha, då ha man prao i hela 3 veckor... Blandade känslor kan man väl säga, visst skänt att få vara hemma, ha alla grejer nära, vara med familjen och så, men 3 veckor utan massa flumm på kvällarna, långa pratstunder innan man somnar och allt annat... Miss my babes!<3 Nej, jag får ta och åka och hälsa på dom i veckan, måste ju hämta Kaninis också! :O


Sitter just nu och försöker fixa gitarren, som bara stämmer om sig hela tiden, ganska störande... -.- Och lyssnar på Mika, som påminner om min Elin-Pelin =) Tänk när vi var och såg honom på Anexet för typ... snart ett år sen! :O Det var hur kul som helst! :D<3

  


Nej, nu blir det att kolla film och tjocka sig med gooodis! :D Måste börja träna mer också .... OCh sluta med godiset.... Och bli nyttigare.... Men det får bli en annan dag! I samband med att tjata på päronen om att ta hål i navlen ;) Och ta det sammtidigt som Elin tar hål i läppen! :D


SeeYa!

 
 
Julia!

Julia!

11 oktober 2010 20:23

Ja, du bara måste komma ut nån gång nu i veckan! =)

http://galenpurjolok.bloggplatsen.se

Johanna

11 oktober 2010 23:08

Jaadå, jag kommer nog ut någon dag =D

 
Elin!

Elin!

17 oktober 2010 17:05

Vore awesome om vi får pierca oss! tror mamma börjar mjukna lite på idéen. lät så igår i alla fall. :)

Och Mika gillar vi. Mjau på honom! :D

http://www.mywonderland.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 mars 2011 20:12

Usch, vill inte till skolan imorgon! Kommer typ inte stå ut med att sitta där på lektionen och lyssna på massa prat...   Har absolut ingen ork kvar, till någonting! Brukar iaf vara lite småpepp till Säby, träffa kompisarna och mysa med dom på kvä...

Av Johanna - 9 februari 2011 14:09

Har projekt och företagande nu... Gör typ inget, orkar inte, är trött, vill sova, är smått sur... Aa, jag vet inte >.<   Jag och Elin ska försöka hitta jobb och tjäna pengar, så vi har råd att åka till Mallis, så slipper mamma och pappa bet...

Av Johanna - 22 januari 2011 21:35


Den här veckan har varit lite udda på sina ställen, men roliga! .D I måndags var jag och Julia i gympasalen och kastade boll i typ över en timma, fick träningsvärk, men det var riktigt roligt! :D Sen har vi flummat en massa och i torsdags så åkte...

Av Johanna - 15 december 2010 10:53

Har inte skrivit på ett bra tag, så nu var det dags igen =)Har inte hänt så jättemycket nu typ, hade nationella precis, det gick bra =)   Igår va jag och Julia ute och tog lite kort, vart ett par riktigt bra, sen en massa flumkort också såklart ;...

Av Johanna - 21 november 2010 22:36


Nu har jag inte skrivit på länge, så då var det dags igen ^^För ungeför tre veckor sen så var jag, Elin, Julia , Frida och Lina till Ted's Tatto och piercade oss =D Jag, Julia och Frida piercade naveln och elin piercade läppen =D    Är riktigt nö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards