Alla inlägg under november 2010

Av Johanna - 21 november 2010 22:36

Nu har jag inte skrivit på länge, så då var det dags igen ^^
För ungeför tre veckor sen så var jag, Elin, Julia , Frida och Lina till Ted's Tatto och piercade oss =D Jag, Julia och Frida piercade naveln och elin piercade läppen =D

  

Är riktigt nöjd med den och den läker nog bra ^^ Ska tillbaka till Ted's på onsdag och kolla den, så den läker rätt =)


Igår var jag, Sofie, Micke och deras kompisar och såg nya Harry Potter! =D Den är jättebra, vill se den andra delen nu, nu, NU!!! Men måste vänta ända till juli nästa år, så det är lite bajsigt... Men det går förhoppningsvis snabbt =D

På tisdag ska vi på studiebesök med klassen, kommer väl bli helt okej, får ju sluta tidigt =D

På lördag så är det bankett! =D Julia ska med dit, kommer nog bli megakul! Har redan bestämt kläder, skor, smycken och hår, sen är det bara sminkningen kvar =)


Imorgon får vi skjuts till skolan av Elins syrra, ganska skönt ^^

Dags att sova, Säby imorgon, måste packa!


See ya!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards