Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Tjooo again!

Av Johanna - 17 augusti 2010 18:15

Har inte skrivit på ett... bra tag x) Men så frågade Elin varför, så nu skirver jag igen, för hennes skull :D


Skolan började idag, det var lite småroligt ^^ Men imorgon måste man vara påklädd och klar till frukosten kl 7! Jag kommer inte orka xP Men vi ska rida, och det är ju roligt ^^
Åker till Sundsvall på tävling på torsdag, så är ledig halva torsdag och hela fredag :)

Ibland vill man bara att tävlingarna ska vara slut, så man kan vara hemma och träffa kompisar :) Men ändå vill man inte, eftersom det kommer vara mitt sista år i junioren, sen hoppar man upp i super compen, visserligen kommer det bli himla roligt! :D Men man kommer ju sakan junioren också, och alla kompisar man kanske inte kommer träffa lika ofta, men kommer springa över till deras depå ändå, så det är nog lugnt ^^


Nej, ibland vill man bara vara hemma, träffa folket hemma också (a)

Första helgen hemma kommer nog vara om typ... två eller tre veckor :) Först i Sundsvall, sen i Dala-Järna sen blir förhoppningsvis sista tävling på Kjula, och köra upp för licens med super compen! Det kommer bli riktigt nice!


Nu är det dags för promenad med dom sötaste, kommer bli mys ^^<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 mars 2011 20:12

Usch, vill inte till skolan imorgon! Kommer typ inte stå ut med att sitta där på lektionen och lyssna på massa prat...   Har absolut ingen ork kvar, till någonting! Brukar iaf vara lite småpepp till Säby, träffa kompisarna och mysa med dom på kvä...

Av Johanna - 9 februari 2011 14:09

Har projekt och företagande nu... Gör typ inget, orkar inte, är trött, vill sova, är smått sur... Aa, jag vet inte >.<   Jag och Elin ska försöka hitta jobb och tjäna pengar, så vi har råd att åka till Mallis, så slipper mamma och pappa bet...

Av Johanna - 22 januari 2011 21:35


Den här veckan har varit lite udda på sina ställen, men roliga! .D I måndags var jag och Julia i gympasalen och kastade boll i typ över en timma, fick träningsvärk, men det var riktigt roligt! :D Sen har vi flummat en massa och i torsdags så åkte...

Av Johanna - 15 december 2010 10:53

Har inte skrivit på ett bra tag, så nu var det dags igen =)Har inte hänt så jättemycket nu typ, hade nationella precis, det gick bra =)   Igår va jag och Julia ute och tog lite kort, vart ett par riktigt bra, sen en massa flumkort också såklart ;...

Av Johanna - 21 november 2010 22:36


Nu har jag inte skrivit på länge, så då var det dags igen ^^För ungeför tre veckor sen så var jag, Elin, Julia , Frida och Lina till Ted's Tatto och piercade oss =D Jag, Julia och Frida piercade naveln och elin piercade läppen =D    Är riktigt nö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards