Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Sälen och lite allt möjligt ^^

Av Johanna - 29 mars 2010 18:10

Jahapp, nu är veckan i Sälen slut, har varit hur kul som helst! =D
Åkte varje dag, kvällsåket var ju nästan bäst, med dom 3 fulla killarna, och träffa Julias släkt det var roligt! =D


Första natten höll vi typ på att frysa ihjäl, satt med mössa, vantar, halsduk och frös ändå, det var typ nolgradit i våran lilla stuga... Men vi ska inte klaga, vi kunde ju ha gått in ^^

  


Näst sista dagen i backen, och det var en helt underbar dag! Solen var framme, himlen blå, snygga och söta liftkillar, kvällsåkning med Julia, hennes syrra och deras två kusiner, och 3 andra fulla killar som också hängde med ^^ Lärde oss hoppa bättre! Helt underbart! =D


       

  

My beutiful board! (Eller typ min iaf ^^)

     

Från sittliften ^^


Innan vi åkte hem stannade vi på Stadium, som hade REA, och vi hittade en bräda, för 500 kr, och ett par jättesnygga spännen, som både jag och Julia ville ha ^^ Men Julia köpte ett par snygga täckbrallor istället ^^ Sen bar det av hemmåt :P


  

  

Den svart/lila/gröna i mitten! =D Fast dom andra är ju också ganska snygga ^^


När jag och Julia bastade kom vi på våran underbara framtid, på vintern ska vi vara snowboardlärare/Lifthjälpare, på sommaren ska vi designa brädor, vårat företag ska heta "The Sweetboards" och under brädorna ska det stå "Sweet" och dom kommer bli hur snygga som helst! =D Och sen hela året om ska vi vara bartenders! =D
Dom här dagarna har varit hur underbara som helst! Och nu har både jag och Julia ont i kroppen ^^ Men det struntar man i, för jag har haft hur kul som helst! =D <3



Den här veckan i skolan kommer bli ganska så chill, idag hade vi mentorssamtal, det gick bra, måste bara visa att jag kan och prata mer.. Får ju se hur det går ^^ Sen passade vi på att träna på våran dans, som förövrigt kommer bli bäst! =D

Imorgon har vi tema-dag, det kommer väl bli helt okej. På onsdag är det vanlig skoldag och på torsdag går vi bara till två, så det kommer bli skönt! Sen lediga på fredag och då åker jag med familjen till Elmia! Kommer nog bli riktigt roligt! =D

 
 
Juliaa!

Juliaa!

29 mars 2010 22:14

Det har varit så kul! =D
Med Massa snyggingar ^^ Men bäst var ju dom 3 fylle killarna som raggade på oss ;)
Och jag gillar verkligen första bilden på mig xP NOT!

http://galenpurjolok.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 mars 2011 20:12

Usch, vill inte till skolan imorgon! Kommer typ inte stå ut med att sitta där på lektionen och lyssna på massa prat...   Har absolut ingen ork kvar, till någonting! Brukar iaf vara lite småpepp till Säby, träffa kompisarna och mysa med dom på kvä...

Av Johanna - 9 februari 2011 14:09

Har projekt och företagande nu... Gör typ inget, orkar inte, är trött, vill sova, är smått sur... Aa, jag vet inte >.<   Jag och Elin ska försöka hitta jobb och tjäna pengar, så vi har råd att åka till Mallis, så slipper mamma och pappa bet...

Av Johanna - 22 januari 2011 21:35


Den här veckan har varit lite udda på sina ställen, men roliga! .D I måndags var jag och Julia i gympasalen och kastade boll i typ över en timma, fick träningsvärk, men det var riktigt roligt! :D Sen har vi flummat en massa och i torsdags så åkte...

Av Johanna - 15 december 2010 10:53

Har inte skrivit på ett bra tag, så nu var det dags igen =)Har inte hänt så jättemycket nu typ, hade nationella precis, det gick bra =)   Igår va jag och Julia ute och tog lite kort, vart ett par riktigt bra, sen en massa flumkort också såklart ;...

Av Johanna - 21 november 2010 22:36


Nu har jag inte skrivit på länge, så då var det dags igen ^^För ungeför tre veckor sen så var jag, Elin, Julia , Frida och Lina till Ted's Tatto och piercade oss =D Jag, Julia och Frida piercade naveln och elin piercade läppen =D    Är riktigt nö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards