Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Ny vecka, nya utflykter ^^

Av Johanna - 21 april 2010 16:16

Många roliga saker hände förra veckan, fast även tråkiga, så som att Julia och elin vart sjuka och var tvugna att åka hem från skolan, och att jag vart lämnad på skolan, för att Elin åkte hem och Tove skulle iväg, fast det var lite kul ändå =P
 
På onsdagen hälsade vi på kusinen, Fredrik och resten som dom tränar med :) Det var jättekul, flummade runt, tog massa kort och så :P Det ska göras om ;) Och den här gången ska ju Julia följa med också! =D <3 Fast tyvärr inte Elin, som åker till Sälen, hon kommer nog få det jättemysigt där =) <3
 
Elin åkte hem på torsdagen och Tove åkte iväg, sen kom hennes syrra och Mathias och hälsade på, det var roligt :) Flummade på också ^^
Sen kom Marita och Almathea och hämtade mig på fredagen, vi åkte ner till stallet och kollade på djuren och så (:


I lördags var vi hos morbror Lasse, som hade 40-års fest, det var trevligt, lite långtråkigt ibland eftersiom man var enda och äldsta "barnet" eller vad man ska säga :P
Sen har ju Lillen flyttat in i på Vika också, så nu kommer det bli lite mer fart i huset ^^
 

Vid 4 i söndags så åkte jag och Elin till Vallentuna för att möta upp Tove, Julia, Lizz och Rikard där, sen gick vi och åt pizza och flummade en massa =D Åkte runt i Fredriks bil och så, sen åkte vi till en skola och träffade Mats och Markus, det var lite roligt ^^


Och jag är megaglad! För nu är vi ägare till en dragster, och den är jättesnygg och jättebra! =D Pappa är ju i USA nu och har kollat och så på den och bestämde att den var bra =) Den gick typ 7.90 - 8.00 sek på 400 meter tror jag det var, så dubbelt så snabbt som vad jag kör nu! =D Det kommer bli megakul! =D <3 Får se när den kommer hem, och när pappa kommer hem, eftersom man inte får flyga nu, pga att det var typ aska och sånt i luften, från en vulkan.. Hoppas han kommer hem snart iaf =) <3 Och imorse ringde mamma och berättade att pappa kommer hem dne 4 MAJ! Det är ju en evighet kvar... =( Dragstern kommer ju typ komma hem innan honom, eftersom den inte tar så himla lång tid att få hem ändå. Men bara dom kommer hem oskadda så är jag glad =) Och jag har ju världens bästa pappa, han köpte en keps till mig, och jag är jätteglad! =D <3


Imorgon åker jag, Julia och Tove och kollar på Rikard och deras träning igen, Elin följer ju tyvärr inte med, men hon kommer sitta och mysa med en liten megasöt valp istället =) <3 Sen skulle ju tydligen vi träna också, har dom bestämt, men det vet jag inte hur det kommer bli x) Det kommer säkert se jättekul ut också, om vi nu gör det =P


Det vart ett extra långt inlägg, men nu är det sluuut, för snart ska vi gå och äta =D <3


Snygga bilder från utflykten ;) :

            

      


Såå snygg! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 mars 2011 20:12

Usch, vill inte till skolan imorgon! Kommer typ inte stå ut med att sitta där på lektionen och lyssna på massa prat...   Har absolut ingen ork kvar, till någonting! Brukar iaf vara lite småpepp till Säby, träffa kompisarna och mysa med dom på kvä...

Av Johanna - 9 februari 2011 14:09

Har projekt och företagande nu... Gör typ inget, orkar inte, är trött, vill sova, är smått sur... Aa, jag vet inte >.<   Jag och Elin ska försöka hitta jobb och tjäna pengar, så vi har råd att åka till Mallis, så slipper mamma och pappa bet...

Av Johanna - 22 januari 2011 21:35


Den här veckan har varit lite udda på sina ställen, men roliga! .D I måndags var jag och Julia i gympasalen och kastade boll i typ över en timma, fick träningsvärk, men det var riktigt roligt! :D Sen har vi flummat en massa och i torsdags så åkte...

Av Johanna - 15 december 2010 10:53

Har inte skrivit på ett bra tag, så nu var det dags igen =)Har inte hänt så jättemycket nu typ, hade nationella precis, det gick bra =)   Igår va jag och Julia ute och tog lite kort, vart ett par riktigt bra, sen en massa flumkort också såklart ;...

Av Johanna - 21 november 2010 22:36


Nu har jag inte skrivit på länge, så då var det dags igen ^^För ungeför tre veckor sen så var jag, Elin, Julia , Frida och Lina till Ted's Tatto och piercade oss =D Jag, Julia och Frida piercade naveln och elin piercade läppen =D    Är riktigt nö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards