Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Superduperbra början på veckan! =D <3

Av Johanna - 5 april 2010 21:13

Den här veckan börjar superduperbra, nästan för bra för att vara sann! =P <3


I fredags bakade jag och Sofie bullar =D <3

I lördags var det dop och jag sov hos Elin, kollade film och myste =D <3

I söndags sov jag, Julia, Tove, Rikard och fredrik över hos Elin, flummade hur mycket som helst och höll på att dö av skratt! xD Jättekul! =D <3


Och idag följde jag med Sofie när hon skulle träna amerikansk fotboll med Oscar =D Det var riktigt kul, även om det var lite kallt, men det brydde man sig inte riktigt om, man hade ju annat att tänka på ;) Men det var jättekul att få vara med och kasta lite och se Sofie träna! =D Hoppas på att man får vara med fler gånger och kolla på och kanske vara med och kasta lite ^^ <3


Imorgon ska jag träffa Lina i stan, har inte träffat henne på jättelänge =P <3



I hope you like me

As I like you

You are probably the cutest

Person I have seen

I hope we can meet

Again soon! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 mars 2011 20:12

Usch, vill inte till skolan imorgon! Kommer typ inte stå ut med att sitta där på lektionen och lyssna på massa prat...   Har absolut ingen ork kvar, till någonting! Brukar iaf vara lite småpepp till Säby, träffa kompisarna och mysa med dom på kvä...

Av Johanna - 9 februari 2011 14:09

Har projekt och företagande nu... Gör typ inget, orkar inte, är trött, vill sova, är smått sur... Aa, jag vet inte >.<   Jag och Elin ska försöka hitta jobb och tjäna pengar, så vi har råd att åka till Mallis, så slipper mamma och pappa bet...

Av Johanna - 22 januari 2011 21:35


Den här veckan har varit lite udda på sina ställen, men roliga! .D I måndags var jag och Julia i gympasalen och kastade boll i typ över en timma, fick träningsvärk, men det var riktigt roligt! :D Sen har vi flummat en massa och i torsdags så åkte...

Av Johanna - 15 december 2010 10:53

Har inte skrivit på ett bra tag, så nu var det dags igen =)Har inte hänt så jättemycket nu typ, hade nationella precis, det gick bra =)   Igår va jag och Julia ute och tog lite kort, vart ett par riktigt bra, sen en massa flumkort också såklart ;...

Av Johanna - 21 november 2010 22:36


Nu har jag inte skrivit på länge, så då var det dags igen ^^För ungeför tre veckor sen så var jag, Elin, Julia , Frida och Lina till Ted's Tatto och piercade oss =D Jag, Julia och Frida piercade naveln och elin piercade läppen =D    Är riktigt nö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards