Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Det blir bara bättre och bättre!

Av Johanna - 2 april 2010 22:49

Igår var vi hos farmor och åt påskmiddag, hur gott som helst! =D Sen fick vi klura ut olika gåtor och sånt för att få våra påskägg (:


Imorse bakade jag och sofie bullar, Sofie gjorde blåbär och vanilj och jag gjorde bara vanilj (: Sen gick vi till tennisparken för att lämna bullarna till Oscar, som skulle ha dom ^^ När vi kom hem skulle mamma och Sofie nästan åka direkt, för dom skulle kolla på Konståknings-show i Globen (: Så då fick jag, pappa, Marita, Tomas, Micke, Almathea och Kevin överaska med middag, fast det var mest pappa och Marita som lagade, jag och Tomas tog hand om barnen och så =P Micke kom sen med majsen, som vi skulle grilla, tillsammans med fläskfilen, och det var hur gott som helst! Men innan middagen fick vi leta påskägg =D Sofie hittade mitt direkt och bah "Det står inga namn.... Det stod namn.... Men det var inte mitt..." Så börjar hon skratta, för det var ju mitt x) Så pappa fick gömma om det och hittade det sen under solcellerna som låg på plåtarna över poolen ^^ Så fick jag sen en present efter, som inte fick plats i ägget, och gissa vad det var!! Jo, en rosa minidator! Hur snygg och cool som helst! =D  Tack mamma och pappa <3

Den här dagen började bra, och blev bara bättre och bättre! =D


Imorgon ska jag och mamma åka till stan och byta ett par byxor, sen ska vi på dop, lilla Alice ska döpas (: Och sen på söndag åker jag till Elin, vi ska ha myskväll, Elin, jag, Julia och Tove, kanske någon till, det vet jag inte, och vi sover där (: Sen på måndag åker jag med Sofie till Märsta för att träna lite kast =D


Det här lovet kommer nog bli hur bra som helst! Ska ju träffa Lina, vara med Elin-Pelin mycket och Julle-bulle, hoppas jag, tyvärr inte Tiveli-Tove, eftersom hon ska iväg <3

Sen slappa en massa ^^ <3

 
 
Elin

Elin

3 april 2010 01:18

Fan va najs med datorn :D Söndagen kommer bli skitakul!

http://eliiiinpelin.blogg.se

 
Julle-bulle!

Julle-bulle!

3 april 2010 11:18

ROSA DATOR! Coooooooooolt! =D

Och klart vi ska vara med varan på lovet! ^^

http://galenpurjolok.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 mars 2011 20:12

Usch, vill inte till skolan imorgon! Kommer typ inte stå ut med att sitta där på lektionen och lyssna på massa prat...   Har absolut ingen ork kvar, till någonting! Brukar iaf vara lite småpepp till Säby, träffa kompisarna och mysa med dom på kvä...

Av Johanna - 9 februari 2011 14:09

Har projekt och företagande nu... Gör typ inget, orkar inte, är trött, vill sova, är smått sur... Aa, jag vet inte >.<   Jag och Elin ska försöka hitta jobb och tjäna pengar, så vi har råd att åka till Mallis, så slipper mamma och pappa bet...

Av Johanna - 22 januari 2011 21:35


Den här veckan har varit lite udda på sina ställen, men roliga! .D I måndags var jag och Julia i gympasalen och kastade boll i typ över en timma, fick träningsvärk, men det var riktigt roligt! :D Sen har vi flummat en massa och i torsdags så åkte...

Av Johanna - 15 december 2010 10:53

Har inte skrivit på ett bra tag, så nu var det dags igen =)Har inte hänt så jättemycket nu typ, hade nationella precis, det gick bra =)   Igår va jag och Julia ute och tog lite kort, vart ett par riktigt bra, sen en massa flumkort också såklart ;...

Av Johanna - 21 november 2010 22:36


Nu har jag inte skrivit på länge, så då var det dags igen ^^För ungeför tre veckor sen så var jag, Elin, Julia , Frida och Lina till Ted's Tatto och piercade oss =D Jag, Julia och Frida piercade naveln och elin piercade läppen =D    Är riktigt nö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards