Alla inlägg under september 2010

Av Johanna - 21 september 2010 20:13

Nej, nu är den inte långt kvar tills Elin, Julia och Tove kommer tillbaka från sin apu! :D


I helgen så åkte jag, Julia, pappa, Marita och barnen till kjula och körde upp för licens, igen..., men den här gången gick det bättre! :D
Lördagen regnade iof bort, tyvärr, men en riktigt rolig lördagkväll, med lite flörtandes från några, riktigt roligt! Till och med Marita fick sig en flört ;)

Sen på söndagen ville man ju inte direkt gå upp, vart ju en lite sen lördagkväll, men vi tog oss upp och sen var det förarmöte, Pelle som skulle hålla i det var jätte sen, så vi fick stå och vänta, sen när det var klart fick jag köra ut en gång, och det gick bra, sen var det Idas tur, sen min igen, och det gick också bra :D Sen fick vi lära oss packa skärmen, vilket inte var så svårt ändå ^^

Så nu har vi äntligen fått våra licenser, ska bara skicka in lite papper på att vi gjort det så är det klart sen :D  

Mitt "lilla" fartmonster ;)


Och ikväll blir det en liten promenad med bästa Elin! :D Kommer bli riktigt mys, längtar ^^<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards