Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna - 29 mars 2010 18:10

Jahapp, nu är veckan i Sälen slut, har varit hur kul som helst! =D
Åkte varje dag, kvällsåket var ju nästan bäst, med dom 3 fulla killarna, och träffa Julias släkt det var roligt! =D


Första natten höll vi typ på att frysa ihjäl, satt med mössa, vantar, halsduk och frös ändå, det var typ nolgradit i våran lilla stuga... Men vi ska inte klaga, vi kunde ju ha gått in ^^

  


Näst sista dagen i backen, och det var en helt underbar dag! Solen var framme, himlen blå, snygga och söta liftkillar, kvällsåkning med Julia, hennes syrra och deras två kusiner, och 3 andra fulla killar som också hängde med ^^ Lärde oss hoppa bättre! Helt underbart! =D


       

  

My beutiful board! (Eller typ min iaf ^^)

     

Från sittliften ^^


Innan vi åkte hem stannade vi på Stadium, som hade REA, och vi hittade en bräda, för 500 kr, och ett par jättesnygga spännen, som både jag och Julia ville ha ^^ Men Julia köpte ett par snygga täckbrallor istället ^^ Sen bar det av hemmåt :P


  

  

Den svart/lila/gröna i mitten! =D Fast dom andra är ju också ganska snygga ^^


När jag och Julia bastade kom vi på våran underbara framtid, på vintern ska vi vara snowboardlärare/Lifthjälpare, på sommaren ska vi designa brädor, vårat företag ska heta "The Sweetboards" och under brädorna ska det stå "Sweet" och dom kommer bli hur snygga som helst! =D Och sen hela året om ska vi vara bartenders! =D
Dom här dagarna har varit hur underbara som helst! Och nu har både jag och Julia ont i kroppen ^^ Men det struntar man i, för jag har haft hur kul som helst! =D <3



Den här veckan i skolan kommer bli ganska så chill, idag hade vi mentorssamtal, det gick bra, måste bara visa att jag kan och prata mer.. Får ju se hur det går ^^ Sen passade vi på att träna på våran dans, som förövrigt kommer bli bäst! =D

Imorgon har vi tema-dag, det kommer väl bli helt okej. På onsdag är det vanlig skoldag och på torsdag går vi bara till två, så det kommer bli skönt! Sen lediga på fredag och då åker jag med familjen till Elmia! Kommer nog bli riktigt roligt! =D

Av Johanna - 27 mars 2010 20:21

Har haft en jättebra vecka här i Sälen med Julia och hennes familj! =D
Vi har åkt snowboard hela dagarna! Och lärt oss hoppa lite och sett hur många söta killas som helst! Minst 10, kolla in Julias status på facebook! ^^
Berättar mer om det sen och bilder kommer sen, snart är det ju Earth Hour, så måste snart stänga av allt! :)

Imorgon åker vi hem, synd att det inte blir mer åka och inte få träffa alla söta kilar, men får väl förhoppningsvis träffa en söt kille snart (A) <3


Nej, snart Earth Hour, skriver mer sen =D

Av Johanna - 16 mars 2010 19:38

Sitter och är allmänt osociala just nu ^^ Både jag och Julia med varsin dator, Tove kollar sina naglar och Vincent sitter och ser allmänt dum i huvet ut xD Och Pelin har gått och laggt sig (:

I måndags fick jag rida Pelle, ute i skogen, mysigt :) Och i galoppen var han jättepigg, jätteroligt ^^

   


Sen taggade vi och fixade musik och kläder till i helgen, hos Tove =D Jätteroligt kommer det bli! =D


Idag har inte hänt så mycket, läste under svenskan, gjorde klart häftet i matten och gjorde inte så mycket på Arbetsliv & Naturbruk´s lektionen ( Tror den hette så x) )
Imorgon ska jag packa tvättkläder och sånt, för på torsdag tar jag och Elin en tripp hem och sen åker vi på konsert!! Kommer bli megakul!! =D


Sen åker vi direkt till Tove på fredag och kommer hem på söndag och då åker jag och Elin till Stinsen för att gå på Hobbex, där dom söta killarna jobbar ^^
Tove och Elin har nu båda gått och laggt sig, så jag och Julia sitter här själva och kollar klipp och sånt, är väl kvällsfika snart, lite hungrig faktiskt :P
Och nästa vecka blir det Sälen med Julia, om jag får ledigt! =D Kommer bli megakul! =D


Puss & Kram Slummbanan ;*

Av Johanna - 16 mars 2010 19:17

Trodde att det skulle bli en helt vanlig söndag, men det var det ju inte! Jag följde med Elin när hon skulle klippa sig, för hon ville inte vara där själv, så jag gjorde henne sällskap där, och just den dagen skulle några från melodifestivalen dit, bla. Neo, Ola och Eric Saade! =D
Först han vi se Ola, sen kom Neo, Nanne Grönvall och två till, sen skulle några småbarn sjunga, jätteduktiga ^^ Sen så klippte sig Elin, medans dom sjäng, sen ställde vi oss och väntade och väntade och väntade, och tillslut så kom ERIC SAADE och sjäng sin Manboy, först akustisk, sen orginalet! Vi ställde oss i kö för att få signerng på en cd vi köppte, och vi fick Prata med honom, han är såå söt, och har jättefina ögon! =D Efter det ringde / Skickade vi sms till typ alla xD Sen gick vi och köpte skor, och i väntan på att veta om vi får skjuts hem eller inte gå vi in på Hobbex, där två söta killar jobbar, och dom var ju så charmiga och söta =D Dit ska vi på söndag igen, bestämde vi ^^


Sen hittade vi ju två andra, en musik-kille, som fixade musiken och så, till Elin, och en som sålde skivor, som liknade en viss person riktigt mycket! ^^

Roligaste dagen i mitt liv, med min älskling, fast med henne har man alltid kul! =D

  

Älskar dig! <3

Av Johanna - 13 mars 2010 00:35

Den här veckan har gått jättefort och det kommer nog nästa också göra :) Och nästa vecka är det konsert och vi ska till Tove över helgen :)


Var på bio med Elin och såg Alice i Underlandet, den var väldigt bra ^^ På väg till Kista trodde vi inte att vi skulle hinna, tidsoptimister som vi är, men vi hade tur och han både fixa dricka och godis och biljetter, och kolla i djuraffären :P
Sen när vi kom in i biosalongen så var det bara vi där, skönt tyckte vi, ifall vi skulle bli få, men sen kom det in massa folk :P En satt typ och jaa, jag vet inte riktigt vad hon gjorde bredvid Elin :P
Efter filmen så hämtade Sanna oss :) Det tog ett litet tag, så medans vi väntade kom det fram nån snubbe som pratade engelska, vi typ ba, hjälp, pedofil! :o Men sen gick han när vi sa att vi väntade på någon :)


Imorgon kanske vi drar till Täby Centrum en snabbis och uträttar några ärenden ;P
Sen är det melodifestivalen ^^ Blir väl att kolla på den med mamma och pappa :P


Nej, nu ska jag sova, Natti Natti =)

Av Johanna - 9 mars 2010 23:13

 Du är det absolut bästa som har hänt mig! Kommer alltid finnas här för dig, i vått och tort! Älskar dig otroligt mycket, och det kommer jag alltid göra, vad som än händer! <3


Älskar dig av hela mitt hjärta! <3  

Av Johanna - 9 mars 2010 22:01

Den här dagen har gått riktigt snabbt, skönt de, snart är de ju helg :D
Idag har jag, Elin, Julia, Tove och Helen tagit en promenad och jag och Julia tog med våra systemkameror och tag massa fina kort, jätteroligt och mysig, nu när solen skiner och de börjar bli varmare =D

    

Söta Julia, som är jättebra som modell! =D


Och snart åker jag med Julia och hennes familj till Sälen, de ska bli så megakul! =D <3

Efter middagen, som var lax, som jag och Elin egentligen inte tänkte smaka på, men som Stefan, kocken, fick oss att smaka, som egenligen var helt okej, så pluggade jag och dom andra städade lite och sen gick vi och bastade, riktigt skönt =) La oss och rullade i snön och sen in i bastun igen ^^
Kolla bilder på Pelins blogg ^^

Sen har det väl inte hänt så mycket mer.. Jag har prov imorgon, hoppas de går bra, men de tror jag, kan de ju typ så :P


Nej, nu ska vi hitta på nått kul, Natti Natti alla männsikor =)

Av Johanna - 8 mars 2010 17:52

Jaha, då har veckan börjat =)
När vi kom till huset fick vi bära in packningen från andra ingången, i andra änden av huset och gå igenom huset med det, och Elin gick först med lite saker och kommer tillbaka och säger att det luktar konstigt och äckligt vid vårat rum. Så när vi kommer dit känner man då en konstig och äcklig lukt, vi öppnar dörren och det börjar lukta starkare, då inser vi att det ligger en död mus i råttfällan! Luktade ju urk och såg ganska äckligt ut, men eftersom det är morgon och man är lite trött, eftersom man gick upp 5, så får jag ett litet skrattanfall för att musen var ju lite söt och så var den ju lite tjock också, det såg så kul ut ^^ Kolla mer på Elins blogg :P
Sen så ska vi ta bort den, så jag drar lite i snöret, som fällan sitter fast vi, och när vi får loss musen så sitter det fast lite skin/hår på golvet, det var äckligt! Som tur var hade vi Natta som tog bort både musen och håret :D Sen sprejade vi med nått som luktar gott, så nu luktar det inte längre ^^


På eftermiddagen hade vi ridning, jag red lilla Hampus, det gick väl bra, travade bara runt lite i skogen, och sist som vi var lunkade vi på en liten bit efter dom andra ^^

   


Nu ska vi kolla på Äntligen Midsommar, den är jättebra, kan ju skryta med att syrran och kusinen är med i den :D  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards